Meeting organizátorů LARPu - pokračování diskuse


2 odpovědí [Poslední]
Obrázek uživatele Manik
User offline. Last seen 2 roky 35 týdnů ago. Offline

Tato diskuse má volně navázat na diskusi, která se odehrávala na meetingu organizátorů larpu, pořádaného 20.2.2010 v Brně, více o něm se dozvíte z jeho zápisu na adrese http://korh.cz/meeting.pdf

Pokud máte k dané věci co říct, máte na ni vytvořený svůj názor, neváhejte a přispívejte svými názory a myšlenkami.

Témata diskuse jsou:
- co dělá podle vás larp dobrým larpem
- jak dát organizátorovi větší moc nad hrou?
- jak předávat obsah hráčům (jinak než liniemi)?
- jak generovat efektní scény?
- jak uspokojit všechny hráče?
- jak probíhá distribuce informací a materiálů mezi organizátory?
- jak dělat reklamu?
- jak dosáhnout dobré pověsti larpu?
- jak generovat atmosféru?
- čerpání dotací na larp?
- komercializace larpu?
- jak řešit vymírání larpové generace?
- střídaní rolí CP
- získávání referencí po hře
- moderní trendy v larpu, realizace myšlenek "kam dál?"

Tato diskuse je moderována členy volnočasového klubu KoRH a administrátory portálu larp.cz. Pokud to bude diskuse vyžadovat, přibudou sem postupně i pravidla pro chování v diskusi.

facebook